alexandraida

Ledig Lördag.

Av Ida Andersson - 2013-03-09 10:06

Ledig helg står för dörren, vi började med lite lagom sovmorgon till 07.30 det behövde min trötta kropp.
Solen skiner i Fallenberg, killarna håller på att lasta deras Enduros för att köra ev den sista helgen på isen.
Behöver jag säga att det är lyriska "pojkar" haha
Vi har målar och grejar lite här hemma. Har märkt att Jouline är mycket för att sortera saker. Gärna i färg och former. Jag tycker personligen att hon är väldigt duktig. (Vilken mamma gör inte det tänker ni)

Ikväll skall hela familjen Hernman till Bratt för att äta trerätters då Dannes mormor har fyllt 80år.
Dock stannar jag och J hemma för hennes mage är i olag. :( synd om vår tjej. Dock åker vi hem till dem senare ikväll för att kalasa på lite tårta och andra godsaker (om J är på humör)

Dagen innehåller vanligt plock och pill har en go tvätt som väntar på mig.
Trevlig lördag.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards