alexandraida

Sjukstuga nr1

Av Ida Andersson - 2013-02-11 16:37

Här fortsätter vi med sjukstuga. Jouline var riktigt dålig inatt så jag fick sitta och sova med henne i soffan mellan 12-04 sen försökte jag sova bredvid henne i hennes säng. Behöver jag berätta hur min rygg känner sig i en 70 säng. Hujedamig.

Dagen har bestått av massa telefonsamtal hit och dit.
Pratade med Js läkare ifrån Halmstad, han sa att hon MÅSTE stanna hemma nu tills hon blir helt frisk. Så jag kommer stanna hemma hela veckan.
Vi beslutade att inte dela upp dagarna mellan mig och D för att minska alla bakterier då jag jobbar inom vården.

Håller tummarna stenhårt för att hon nu blir riktigt frisk. Vi vill ha en pigg och glad tjej här hemma.
De senaste månaderna har inte varit roliga :(
Snälla vår kom nu och ta bort alla baciller.

Ikväll skall kroppen få sig en genomgång på Nordic wellnes. Längtat som sjutton.

Nähe nu får jag fortsätta att torka näsa, vika tvätt och vara en "duktig" hemma fru hmm haha

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards